niedziela, 30 czerwca 2013

Nowy kolorek, na rozpoczęcie wakacji

W końcu wakacje, więc i w końcu czas na systematyczne blogowanie ! Oceny na świadectwie znośne, pogoda idealna! Mam sporo nowych pomysłów, więc mam nadzieję ,że uda mi się wszystkie zrealizować. Jakiś czas temu popsułam drugi aparat, więc obecnie posiadam "dziada" , który tak na prawdę o dziwo, okazał się lepszy niż ten, którym robiłam dotychczas zdjęcia na bloga :) Mimo to pod koniec lipca, planuję zakup czegoś lepszego.

Ja wakacje przywitałam nowym kolorkiem na głowie :) Nie jest to farba tylko szamponetka, ale efekt spodobał mi się szalenie, dlatego na pewno powrócę jeszcze do niego tych wakacji. Co sądzicie?

Korzystając z okazji - macie może do polecenia jakąś dobrą cyfrówkę, w granicach 500zł? Obecnie zastanawiam się nad Sony W730, może ktoś posiada? 8)






 
Buty - Deichman / Koszulka Metallica ♥ - Targ / Szoty DIY/ Na włosach szamponetka z Joanny - numerek 06 (Wiśniowa czerwień) 

41 komentarzy:

  1. świetny kolor, ładnie Ci w nim :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ROckowa laseczka!!!! KOCham kaktusy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki to kolor? Jest genialny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joanna , numerek 06 (Wiśniowa czerwień)

      Usuń
  4. śliczny kolor włosów i zdjęcia*o*

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie ci w takim kolorze włosów :)

    Śliczne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. p.s. i super stylizacja



      p.s. miała chwilowe problemy z blogiem jestem z powrotem

      Usuń
  6. Bardzo Ci pasuje taki kolor włosów. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne masz te włoski ;) Z tego co się orientuję, to teraz nawet dobrej jakości lustrzanki są na promocji w tesco po 900zł, więc chyba lepiej trochę dołożyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny kolor włosów Ci wyszedł :) Z jakiej firmy szamponetka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joanna , numerek 06 (Wiśniowa czerwień) - pozdrawiam ;-)

      Usuń
  9. cudowny kolor! ;)
    ja tez postanowiłam zrobić coś z włosami, i postawiłam na ombre ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. pamiętam kiedy pierwszy raz widzałam Metallicę na zywo - niezapomniane przeżycie!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. jak byłam w Twoim wieku to też na wakacje szalałam z kolorami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie Ci wyszedł ten kolor,jest Ci w nim ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznie ci w tym kolorze:)
    i zazdroszczę takiej dlugości!

    OdpowiedzUsuń
  14. Slicznie Ci w tym kolorku ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale masz piękne włosy! ;)) Cudowny kolor <3
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  16. ale świetny kolor :3
    diylikeit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. ojejku cudnie wyglądasz :) ja zmieniłam na ciemną czekoladę :3

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  18. Hello, blog hopping and found your beautiful blog.

    Nice post.

    Please visit mine too and feel free to add comments.

    Thanks
    Rajiv
    www.magnificentdewdrops.blogspot.com
    www.magicalpresent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo dobrze Ci w tym kolorze :)

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolor faktycznie bardzo ładny! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo fajnie wyglądasz, wszytko ze sobą świetnie współgra :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajnie wyszedł;] Ładnie Ci w tych włosach ;]

    OdpowiedzUsuń