środa, 29 lipca 2015

Ogrodniczki ♥

Witajcie kochani ! Wczoraj wróciłam z wycieczki i nadal odczuwam 25 godzinną podróż, ale powoli wracam do żywych. Więcej o tym, przeczytacie w kolejnym poście a tym czasem zapraszam do obejrzenia nowych zdjęć. W końcu mam swoje wymarzone ogrodniczki ! Długo się na nie czaiłam - na początku sezonu odstraszała mnie cena teraz to jak w nich wyglądałam bo - albo masakrycznie spłaszczały mi tyłek, albo wyglądały jak dżinsowy worek. Haha :) Ale w końcu mam swój ideał, który zamawiałam w ciemno, ale okazało się ,że świetnie leżą. Przeglądając blogi, 90% stylizacji z tą częścią garderoby wyglądało tak samo. Ogrodniczki, bluzka w paski i czerwone usta. Postanowiłam odejść od tego schematu i wykorzystać biały brellet, który kiedyś pokazywałam na blogu.Do tego biało-złote dodatki - myślę ,że wyszło całkiem fajnie :)
Zdjęcia to efekt kolejnej sesji z Patrycją, jestem mega zadowolona ! Buziaki i do następnego !

brallet - Dresslink / buty - converse /  naszyjnik - naszyjnikimie / torebka - OceanFashion /bransoletka - DIY / zegarek - no name / ogrodniczki - tutaj

40 komentarzy:

  1. Świetny zestaw :)

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja, ładnie wyglądasz. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie wyglądają te ogrodniczki, ale ja bym ich pewnie nie założyła mam "traume" z dzieciństwa jak inne dzieci się ze mnie śmiały jak nosiłam ogrodniczki i teraz już nie założę ha :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ten brallet idealnie pasuje do tych ogrodniczek! świetnie to złączyłaś ;)
    zdjęcia przepiękne!
    pozdrawiam cieplutko :)

    Mój Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Super overal a pekné fotky! :)
    Simimaus

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne ogrodniczki.
    http://parkspati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Marzą mi się ogrodniczki ale z długimi nogawkami jednak ceny mnie odstraszają :(

    Zapraszam do siebie! : )
    http://xaaleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne ogrodniczki! Ja od dawna na jakies poluję, ale nie mogę nigdy trafić z rozmiarem :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiamy ogrodniczki! A cała stylizacja wyszła Ci super! Dobrze, że odeszłaś od tego schematu ;)
    Nowy post: http://fanaberieoutlet.blogspot.com/2015/07/ananas-w-roli-gownej.html
    Zapraszamy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. oo też mam te ogrodniczki i uwielbiam w nich chodzić :) Świetny zestaw stworzyłaś !
    http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Już od dawna podobają mi się ogrodniczki, a Twoja stylizacja jest świetna! :)
    Obserwuję.

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super ogrodniczki, podoba mi się Twój blog także - obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja, ja również szukam idealnych ogrodniczek i wciąż bezskutecznie ;)

    MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  14. Ogrodniczki zawsze kojarzyły mi się z kobietami w ciąży, a także z czasami podstawówki- nie cierpiałam wtedy w nich chodzić, a musiałam grrrr ...
    jeszcze rok temu zupełnie nie przemówił do mnie ten trend :/ ale im częściej widziałam super zestawy z nimi w roli głównej, tym moje wyobrażenie na ich temta ulegało zmianie i co raz bardziej chciałam je mieć... i w końcu kupiłam :)
    Masz racje, większość zestawów, z nimi w roli głównej jest na jedno kopyto- bluzka w paski i czerwona szminka- Ty wyglądasz tak inaczej- meeega plus za kreatywność :)

    Mam baaaardzo podobny, albo i nawet identyczny zegarek, ale z House :)

    kolor pomadki jest piękny <3

    pozdrowionka :)
    DAria

    Co byś powiedziała na wspólną obs?

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wyglądasz, a ogrodniczki są boskie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow megaa ogrodniczki!;)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Monia, te ogrodniczki faktycznie świetnie leżą, jak szyte na zamówienie ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. 25 godzin to naprawdę sporo! :o Uwielbiam ogrodniczki, są fantastyczne! Moją uwagę w tej stylizacji przykuł również zegarek, który także ładnie się prezentuje :)
    [klik]

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam ogrodniczki <3
    klimatyczne zdjęcia :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. genialne te Twoje ogrodniczki! <3 zestaw w moim styl:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  21. Super! Az mi sie zatesknilo za moim rodzinnym miastem! Zostaje tutaj wiec na dluzej zeby moc przynajmniej twoje zdjecia z Rzeszowa podziwiac :)

    Pozdrawiam z Ameryki!

    Paulina

    shenanigan-ska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie się prezentujesz,fajna stylizacja :)
    Zapraszam na mojego bloga

    http://lifestyle-nattfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie wyglądasz! Zgrabna, chudziutka i zjawiskowo ubrana! Będę wpadać częściej, dodałam do obserwatorów :)))

    http://roksomania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. fajne ogrodniczki ;) uroczo w nich wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładnie wyglądasz w tych ogrodniczkach! :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczne ogrodniczki :)
    immort4lgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczne ogrodniczki :)

    immort4lgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. świetne te ogrodniczki :) też uwielbiam tego typu spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. ogrodniczki i conversy to absolutny must heave !!! świetne zdjęcia ;)

    zapraszam do siebie na nowy post - nicoleeyee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. jak dla mnie zestaw idealny ;) obserwuję;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Boskie są te ogrodniczki, bardzo mi się podobają :) Ja jeszcze nie znalazłam idealnych dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne połączenie ! <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń