środa, 15 czerwca 2016

Dresslink review

Witajcie kochani ,dzisiaj bardzo luźny ,można powiedzieć ,że standardowy już post. Mianowicie recenzja Dresslink, czyli moja opinia na temat rzeczy ,które dostałam w ramach współpracy. Jak zwykle możecie liczyć na 100% szczerości. Zapraszam też do pozostałych tego typu postów, gdzie możecie przekonać się ,że jeśli coś mi nie pasuje, po prostu wam o tym mówię:)

Niedawno zainwestowałam w zestaw do hybryd. Nie ukrywam ,że zależało mi na tym aby jak najbardziej na tym zaoszczędzić :) Moim zdaniem zestaw startowy z Semilaca nie jest opłacalny, i jeśli sami sobie takowy skompletujemy, zaoszczędzimy kupę kasy :) Słynny mostek z Semilac kosztuje 150zł  - ten ,który przedstawię wam niżej 5$ :) Przyznajcie ,że różnica cenowa jest kolosalna! Bałam się czy to cudo będzie w ogóle działać - przetestowałam ją już dwrukrotnie i owszem działa! :) Jest to lampa LED o mocy 9W. Czas utwardzania jednej warstwy to 60sek - tyle świeci po naciśnięciu przycisku. Jedynym minusem jest kabel z amerykańską wtyczką, jednak przejsciówkę do europejskiej zakupiłam za niecałe 4zł w sklepie elektronicznym.


 

Uwielbiam pędzle z Dressink o czym dobrze wiecie ,bo dorzucam się niemal do każdego zamówienia. Możecie zapytać po co mi tyle pędzli? Używam ich codziennie, a pędzle szybko się brudzą. Nie lubię malować się brudnymi pędzlami, dzięki temu gdy zabrudzę jeden podkładem, drugiego dnia sięgam po inny dzięki czemu nie muszę myć ich codziennie i stresować się czy wyschną do rana. Poniższy zestaw zamówiłam na prezent. Co ciekawe z tych pędzli w ogóle nie wychodzi włosie, w przeciwieństwie np do Hakuro.




Sukienkę z poniższych zdjęć zamówiłam z myślą o chłodnych wiosennych dniach, ale przede wszystkim z myślą o jesieni. Materiał jest gruby, rozciągliwy i swetrowy. Pięknie leży i dopasowuje się do kształtu naszego ciała. Jedyne co nie końca mi się podoba to lekkie rozkloszowanie na dole.

27 komentarzy:

  1. Świetna sukienka! :)
    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tą sukienkę, ale chyba przerobie na bluzkę ;) kliknięte ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm powiem ci ,że to nie jest głupi pomysł :)

      Usuń
  3. Pomysł z lampą świetny, zwłaszcza, że semilac sobie za wszystko nieźle liczy, a jest no nie oszukujmy się do 4-liter, zwłaszcza po akcjach z uczuleniami. Szkoda, że sukienka okazała się lekką klapą, mam wrażenie, że materiał może się rozciągać.

    OdpowiedzUsuń
  4. i fajnie oszczędziłaś to , ze chińskie coś jest nie znaczy ,że jest zawsze bublem ;)
    Może kiedyś się skuszę na taką lampę ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  5. sukienka bardzo mi się podoba, te wiązania wiele jej dodają :)/Karolina


    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  6. Czyli paczka udana :) jak wejdę na laptopa to poklikam.
    modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja pędzle hakuro lubię, ale aktualnie chce spróbować beauty blendera, a którego się dziś zaopatrzylam! Ale te pędzle tez mnie ciekawią. Orientujesz się czy jest dostawa za granice?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię, chodziło mi o to ,że wypadają z nich włoski :) Też kusi mnie beuty blender, jednak te 90zł wolałabym chyba zainwestować w jeden lepszy pędzel np z Zoevy, który posłuży mi na lata niż na produkt ,który będę musiała wyrzucić po 3/4miesiącah :) Jeśli chodzi o wysyłkę to tak ;)

      Usuń
  8. Rzeczywiście, spora różnica cen! Poklikane.
    Pozdrawiam,
    passionsmy.blogspot.com- Nowy post

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie za bardzo podoba mi się taki typ sukieneczek, a jak już to takie całkowicie przylegające do ciała i trochę mnie zdziwiło to rozkloszowanie. Ale dobra, nie oceniam, może tak miało być xD
    Lampa - świetny zakup. Też się na jakiś zaczynałam sadzić, a semilac rzeczywiście ma wygórowane pojęcie o swojej ważności i niezachwianej niezawodności

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
  10. Też muszę skusić się na te pędzle :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pędzle by nam się też przydały :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Pędzle ładnie wyglądają, a skoro są tak dobre to musze je dokładniej obejrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sukienka bardzo mi się podoba, właśnie takiej szukam

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. Też tak uważam i nie mogę nadziwić się jak można nakładać makijaż przy pomocy rąk i patyczków higienicznych

      Usuń
  15. Mam te same pędzelki tylko w kolorze czarnym. Na pewno będziesz z nich zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam już kilka zestawów, czarne też i jestem bardzo zadowolona! :)

      Usuń