sobota, 25 października 2014

Żyję i mam się dobrze !

Kochani to pierwsza od kąd pamiętam, tak długa przerwa na blogu. 3 tygodnie, to kupa czasu i powiem wam ,że strasznie brakowało mi pisania dla was postów i robienia zdjęć. Przydałoby się więc wytłumaczyć. Jeśli pamiętacie z poprzednich postów, zepsuł mi się aparat - po prostu przestał działać. Oddałam go na gwarancję do naprawy, i siedzi tam już dobre 4 tygodnie, a ja nadal nie mam o nim żadnych wieści. Powiem wam też ,że powoli zaczynam się martwić. Mam nadzieję ,że wkrótce naprawią aparat i będę mogła powrócić do blogowej rutyny. Ostatnio przeglądając posty, zauważyłam ,że bardzo dawno nie było już na blogu stylizacji. Większość zdjęć robię już w domu i wydaje mi się ,że powoli staje się to już nudne. Na pewno niedługo się to zmieni :) Mam sporo nowości do pokazania i masę pomysłów w głowie.  Nie obiecuję ,że stylizacja pojawi się już w następnym poście, ale na pewno w jednym z najbliższych. Czekajcie więc na jesienne stylizacja i do zobaczenia (MAM NADZIEJĘ) niebawem. Buziaki !

23 komentarze:

  1. Wreszcie jesteś !
    Mam nadzieję,że Twój aparat szybko zostanie naprawiony :D
    Świetne zdjęcia :**

    http://ja-pamietnik-i-opowiadania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zacznij się domagać tego aparatu bo Ci go do świąt nie zrobią :)
    Ja tak miałam z telefonem i się okazało, że w sklepie zapomnieli wysłać go do serwisu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia, czasem się zdarza taka złośliwość rzeczy martwych w najmniej odpowiednim momencie. Wspaniale, że wróciłaś i czekam z niecierpliwością na następny post. Co do aparatu warto byłoby się przejść do serwisu i zapytać czemu to tak długo trwa, czasem się zdarza, że po tak długim czasie trzeba kupić nowy sprzęt :(
    whitepulery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. welcome back ,piekne wlosy!
    mozesz kliknac u mnie w ostatnim poscie jesli to nie problem :*
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/10/cookies.html

    OdpowiedzUsuń
  5. mam nadzieje ze aparat szybko bedziesz miala z powrotem!:)

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na zdjęcia stylizacji! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze , że napisała to się liczy ♥ W zupełności cię jak najbardziej rozumiem z brakiem czasu . Piękna jesteś ♥ a wygląd bloga cudowny : )

    http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie, że wróciłaś, czekamy na kolejne posty! Śliczne zdjęcia ♥

    Zapraszam do udziału w moim konkursie, a do wygrania śliczne swetry, cardigany!
    LINK DO KONKURSU ((KLIK))

    OdpowiedzUsuń
  9. to zupełnie jak u mnie. ostatnio skupiłam się na kosmetykach i zdjęciach robionych w domu, a stylizacji zero :<
    czekam więc z niecierpliwością na jakieś ootd:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wychodzę z założenia, że nie opłaca się oddawać takich rzeczy do naprawy, ponieważ wystarczy dołożyć trochę do kosztów naprawy i można kupić nowy sprzęt. Pozostaje również kwestia, czy osoba z komisu naprawi nam sprzęt jak należy, czy nie podmieni czegoś na starsze a sprzęt wytrzyma 2 tygodnie i znów padnie..

    OdpowiedzUsuń
  11. jak będziesz odbierać aparat to zobacz czy dobre daty wpisali Ci w gwarancję, bo czas gwarancji przedłuża się o czas w jakim sprzęt jest w serwisie w Twoim przypadku 4 tygodnie więc masz zamiast gwarancję na 2 lata to na 2 lata i 4 tygodnie :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ładna bluzka !1 :0
    zapraszam
    http://diyandmore16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Czekam :)

    http://chilloutandawesome.blogspot.com

    zapraszam post o Halloween :)

    OdpowiedzUsuń