niedziela, 2 listopada 2014

Room Tour !

Hej wam! Dzisiaj mam dla was post ,który obiecywałam wam już od około roku. Oczywiście mowa o słynnym "room tour".Przez ostatnie miesiące czekałam na remont, o czym przypominałam wam w postach. Obecnie jest już po , i choć pokój nie jest jeszcze dokończony (ale to tylko kwestia czasu) postanowiłam pokazać wam jak wygląda teraz. Na zdjęciach zobaczycie te "lepsze" strony mojego pokoju - czyli takie z których jestem najbardziej zadowolona. Mam nadzieję ,że wszystko wam się spodoba!

Remont zaczęłam od zmiany koloru ścian ze znienawidzonej przeze mnie żółci na biel. Nie łatwo było przekonać do mojej wizji rodziców, ale ważne ,że się udało. Z pokoju usunęłam wszelkie graty jak stary fotel, dywan , masę figurek i innych pierdół. Dokupiłam białe dodatki takie jak stolik I, ramki na zdjęcia, fazony, kwiatki, lampiony itd. Największym wydatkiem do tej pory było dla mnie duże stojące lustro. Kupiłam je w Jysku i ani trochę nie żałuje swojej decyzji :) Muszę przyznać ,że w nowym pokoju czuję się wspaniale. Tutaj nawet proste czynności wydają się czymś niesamowitym. Kocham tutaj przesiadywać, budzić się - nawet sprzątać ! Uwielbiam tą przejrzystość, jasność, minimalizm ... Jeśli planujecie remont nie zwlekajcie z tym dłużej.  Uwierzcie mi ,że o wiele więcej szczęścia i satysfakcji przyniesie wam nowy pokój niż kolejne zbędne pary butów :) Tak więc zapraszam w moje skromne progi ! (PS : NIE ZWRACAJCIE UWAGI NA ŻÓŁTY WŁĄCZNIK OD ŚWIATŁA - NIE MOGĘ SIĘ NAPROSIĆ TATY ŻEBY GO ZMIENIŁ, HAHA ;) )



74 komentarze:

  1. Zacznę od kontaktu, ktory jest genialny! haha ty narzekasz, a ja bym zgarnęła taki, tylko miętowy!
    Ramka z napisem 'love' jest przepiękna. Podsumowując, pokój wygląda świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. omg! piękny pokój :3 chcę taki!

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny pokój :) nie przemalowuj włącznika,bo wygląda super tak jak jest :D mam też ten stolik biały :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny pokój : ) . Pozdrawiam i życzę miłego wieczorku !
    + lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz bardzo ładny pokój! Też nie chciałabym mieć na ścianach żółtego ;)
    http://jully-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie to wszystko wygląda :D Też bym zrobiła spory remont w pokoju, ale za rok wyjeżdżam na studia , więc nie opłaca się raczej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pokój wygląda bardzo ładnie !
    Lampion i ramki świetnie pasują :)
    Zazdroszczę

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny pokój ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny pokój! Jest naprawdę uroczy, przytulny i świetnie urządzony :) Wszystko idealnie ze sobą współgra.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny pokoik :) Czysto, jasno, przejrzyście ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podoba a najbardziej to, że pokój jest na poddaszu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Strasznie mi się podobają takie przejrzyste pokoje *-*

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pokój :)
    Zapraszam do mnie
    Mogę prosić o poklikanie w linki z sheinside?
    Będe wdzięczna:)

    OdpowiedzUsuń
  14. u mnie właśnie się kończy remont pokoju, wystarczy jeszcze umeblować, udekorować i poprawić kilka rzeczy- czyli robota dla mnie :D
    masz bardzo ładny pokój :)
    http://soooooooooswagkocie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. prześliczny pokój! :)
    też miałam niedawno remont pokoju, ale planuję jeszcze kupić nową pościel, lustro itp.. także minie jeszcze trochę czasu zanim go pokażę na blogu :p
    mam takie inne pytanie.. skąd masz ten czarny kapelusz? Planuję kupić sobie taki ale nigdy nie mogę go znaleźć :<

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny pokój :) Uwielbiam białe dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie ;( chciałabym taki pokój, ale ja nadal nie mogę namówić rodziców..
    http://krowokwiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Białe dodatki w pokoju tworzą świetny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne wnętrze :)
    whitepulery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny masz pokój. Ale polecam na te buciki zrobić jakąś półkę bo tak stojące wyglądają niechlujnie.
    A tak poza tym bardzo mi się podoba ! :)

    Pozdrawiam.

    www.my-passion-foto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie się podoba tak jak jest, lubię mieć ciuchy i buty na widoku :)

      Usuń
  21. Ładnie, jednak jak dla mnie zbyt spokojnie :)
    http://anettexstuff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie i elegancko... biało, tak jak lubię!!!
    ściskam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  23. piękny pokój!
    i ładne okulary przeciwsłoneczne :)

    OdpowiedzUsuń
  24. strasznie podobaja mi sie takie wieszaki z ubraniami ^^
    Moze jak bede miala wiekszy pokoj tez sobie taki sprawie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. żółty włącznik trochę razi w oczy ale poza tym jest pięknie i jaki porządek :D

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny masz pokój! A ten żółty włącznik wygląda fajnie :) bardzo podoba mi się obrazek w ramce :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. ładny pokój ;)
    a kontakt wcale nie jest zły, nie zmieniaj go ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Masz cudowny pokój, uwielbiam takie delikatny, dziewczęcy styl ;)
    A ten włącznik...! Ja bym go nie zmieniała ;D

    mój blog- ultradefensless

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiękny pokój , chciałabym taki :) Ja mam marzenie by właśnie taki mieć , pozdrawiam :) http://blogzuza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczny pokój, podoba mi się :)
    Pozdrawiam i obserwuję :*
    ewelaina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładnie urządziłaś sobie pokój :) Super

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny wystrój, bardzo klimatycznie, ostatnio mam bzika na punkcie takich białych, jasnych wnętrz:p

    http://zakochanawpasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam białe i czarne elementy w pokoju :) niestety póki co nie mam jak sobie takiego urządzić ale planuję i jak już się za to zabiore to będzie cudownie, aż nie mogę się doczekać :) pokój wygląda ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ojeju śliczny masz ten pokój! :) Uwielbiam biel :)

    http://voanni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. jak ładnie, przydałaby Ci się szafka na buty.

    OdpowiedzUsuń
  36. ładnie :) bardzo podobają mi się takie jasne wnętrza :) i mam taki sam stolik ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Tez planuje u mnie malowanie na biało :) Podoba mi sie Twój pokój, wszystko ładnie poukładane

    OdpowiedzUsuń
  38. Sliczny pokoj *-* Gdybym ja tak buty poustawiala to by mi pokoju zabraklo ;D Uwielbiam biel i tez chce takie pokój :3
    ~Pozdrawiam , Ilonciaa~
    http://kissmeifyouwant.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  39. Wow,ten pokój jest cudowny *_*
    www.roseoffashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. pieknie wyglada ! a ten zolty wlacznik dodaje uroku haha powaznie ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  41. Uwielbiam takie posty! sprawiają że odkrywamy jakas cząstkę siebie, bo to jak mieszkamy mówi trochę o nas :) nie chciałabym żebyś stwierdziła że odgapiłam od Ciebie, ale też ostatnio robiłam zdjęcia mojego skromnego kącika i chciałam go pokazać światu :) ale jak pisałam wyżej bardzo lubię takie psty:):D

    OdpowiedzUsuń
  42. świetnie wyremontowałaś pokój :) ja też muszę powywalać całą masę gratów :P

    OdpowiedzUsuń
  43. piękny pokoik!:) z przyjemnością dodaję do obserwowanych:)

    pozdrawiam!
    www.cheersmyheels.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. O jak ładnie, masz gust do dodatków.

    OdpowiedzUsuń
  45. świetny pokój, bardzo w moim stylu :) mój jest ciemny, czerwono, brązowo, szary ale z pewnością gdybym teraz kupowała meble to były by one białe :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Jaki super pokój ! ♥
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Uwielbiam minimalizm! Chociaż na białe ściany pewnie bym sie nie zdecydowała, ale u Ciebie wszystko wygląda naprawdę ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo ładny pokój, masz śliczne ramki na zdjęcia ;)

    Zapraszam do mnie-->KLIK

    OdpowiedzUsuń
  49. bardzo fajny pokój :) w takich prostych wnętrzach czuję się najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Przepiękny pokój, uwielbiam białe wnętrza! <3 minimalizm nigdy nie zawodzi.. Dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetny pokój.
    http://parkspati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Dzięki za komentarz :)
    Bardzo ładny pokój! Uwielbiam takie wnętrza :)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. sliczny pokoik ,mam ten sam bilay stoliczek z ikea :)

    http://villemo20.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo ładny pokój z chęciom bym w takim zamieszkała *.*
    Zapraszam do nas : http://twosoulsforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń