niedziela, 28 grudnia 2014

Burgundy lips

Witajcie kochani! Jak to mówią święta, święta i po świętach. Mnie minęły na prawdę przyjemnie, bo w gronie rodziny, którą bardzo kocham. To najważniejsze :) Nie wyobrażam sobie świąt bez nich! Ale dzisiejszy post nie o tym. Jakiś czas temu zauważyłam, że modne stają się szminki w burgundowym kolorze i sama sobie taką kupiłam. Nie dla tego, że są modne - po prostu strasznie mi się spodobały. Byłam ciekawa jak będę wyglądać w takim kolorze, ale chyba jest okej bo usłyszałam kilka komplementów :) Moim zdaniem taka szminka urozmaici każdy makijaż i outfit no i świetnie nadaje się na okres jesienno/zimowy. Co myślicie?



Swoją szminkę kupiłam na stoisku Golden Rose. Wiele dobrego słyszałam na temat serii Velvet Matte ,dlatego jest to szminka z tej właśnie serii (numerek 23). Ma ona wykończenie matowe, dlatego przed jej użyciem nakładam na usta balsam bo ma tendencję do podkreślania suchych skórek. Nie trzyma się U MNIE wybitnie długo ( jak niestety większość kosmetyków ), ale nadrabia swoim wyglądem i ceną bo jest to tylko 10,90 zł :) Kolor tak przypadł mi do gustu, że zamierzam zainwestować w kolejną- tyle ,że nieco droższą. Może macie coś do polecenia?  Buziaki! :*

38 komentarzy:

  1. genialny kolor! Idealnie dobrany :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju, śliczna szminka, strasznie podoba mi się ten kolor!




    ~ m y b l o g

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie się prezentuje na ustach :3 Zapraszam na nowy, krótki post ♥ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zrobiłaś takie coś naszyje? :) KOlor świetny
    http://smilenecia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam burgundowe szminki! w swojej kolekcji posiadam dwie: jedną jaśniejszą z Avonu i drugą zdecydowanie ciemniejszą z Golden Rose, ale nie jestem w stanie powiedzieć jaka to seria :)
    __________________________________
    pozdrawiam i zapraszam na nowy post!
    www.tufafin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny kolor tej szminki :)
    majtynak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie usta wyglądają w tym kolorze! :)

    Pozdrawiamy!
    ♡ Twins Life - kliik ♡

    OdpowiedzUsuń
  8. rewelacja :) też uwielbiam burgundowe szminki<3

    OdpowiedzUsuń
  9. mi w takim kolorze jest okropnie więc wątpię, żebym kiedyś taki kupiła. on jest chyba tylko zarezerwowany dla ciemnowłosych :)

    MSjournalistic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. piekny kolor, mam taki odcień ale z Mac'a :) xx
    ngvyen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Szminka ma piękny kolor i ma urocze opakowanie:):)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam taki sam kolor pomadki tylko nie z GR a z Bell:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe jakbym wyglądała w takim kolorku, cudny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wygląda ja mam czerwoną z Rimmel Kate :)
    whitepulery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Super kolor :)

    hopefulness5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładny kolor szminki :)
    Obserwuje i zapraszam do mnie :*
    http://kasiakinga19.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. wow piękny kolor <3 ja akurat w szminkach nie gustuję :D ale bardzo podoba mi się Twoja + to zdjęcie jest MEGA! <3
    Buziaki ;***
    i zapraszam do mnie ;) zaczynam blogowanie od nowa i potrzebuję wsparcia :3

    OdpowiedzUsuń
  18. Mój ulubiony kolor szminek:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudny kolor :)
    http://kosme-teria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Szminka jest genialna! Kolor mi się bardzo spodobał, jednak na moich ustach pewnie nie wyglądałaby tak ładnie :( Mam strasznie wąskie usta haha :) Ale na twoich wygląda znakomicie!

    http://onceethought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. U kogoś na ustach bardzo mi się podoba ten kolor :) U siebie niestety nie...

    OdpowiedzUsuń
  22. ooo śliczna szminka i wygląda na Twoich ustach znakomicie :)
    obserwuję :)
    http://eerie-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. ślicznie wygląda - udanego Sylwestra życzę!

    OdpowiedzUsuń
  24. Pomadka pięknie wygląda na ustach, muszę sama wypróbować jakąś z GR :)
    fashion-and-lifestyle99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkiego co najpiękniejsze w Nowym Roku Kochana! Buziaki

    http://nicoolblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczny kolor. ładnie wygląda na twoich ustach

    this-is-paranormal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny kolor szminki.
    http://parkspati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładny kolor :) Jednak ja bym się chyba nie odważyła takich ciemnych użyć :)
    http://anettexstuff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń