niedziela, 7 grudnia 2014

Fotorelacja z Wiednia

Witajcie kochani! Tyle czasu minęło od ostatniego post, że sama nie wiem od czego zacząć :) Niecałe dwa tygodnie temu byłam na wycieczce szkolnej we Wiedniu. Pomimo ,że spędziłam tam tylko dwa dni, zobaczyłam bardzo dużo. Zwiedziłam nowy kraj, spełniłam swoje marzenie (jakim było odwiedzenia PRIMARKA), przeżyłam mnóstwo niezapomnianych chwil a także zyskałam wiele miłych wspomnień. Wiedeń bardzo mi się spodobał. Pierwsze co rzucało się w oczy, to McDonald's na każdym kroku. Gdzie tylko byśmy nie spojrzeli :) Architektura tego miasta odbiega od Polskiej co widać na poniższych zdjęciach. Każde miejsce zasługowało swoim wyglądem na choć jedno zdjęcie. Po prostu coś wspaniałego. Na ulicach  widziałam wiele sklepów o których do tej pory słyszałam tylko na YouTubie jak drogierie Lush, DM czy sklepy takie jak Forever21, Americam Aprel. Zobaczyłam też poraz pierwszy na żywo, sklepy znanych na całym świecie sklepów - CHANEL, DIOR ,PRADA itd. Zwierdziłam również muzeum figur woskowych Madame Tussaud i tutaj również byłam pod sporym wrażeniem. Wiele postaci (nie wszystkie) wyglądały jak prawdziwe. Każdy drobny szczegół jak pieprzyk czy pieg - wszystko idealnie odwzorowane. W okresie świątecznym  w wielu częściach miasta, urządzane są jarmarki świąteczne. Wszędzie kolorowe budki oferujące słodkości oraz różnego typu świąteczne dekoracje. Przystrojone choinki i budynki,w powietrzu unoszący się zapach grzańca (który jakoś nie przypadł mi do gustu) a w tle popularne świąteczne piosenki, które chyba każdy zna. To wszystko tworzyło niezwykły klimat, którego nie da się opisać - po prostu trzeba to przeżyć. Mam nadzieję ,że kiedyś doczekam się tego również w Polsce :) Zostawiam was ze zdjęciami ! Dajcie znać, czy chcecie abym zrobiłam haul z rzeczami które tam sobie kupiłam . Do zobaczenie niebawem! :)

35 komentarzy:

  1. Przepiękne miasto, bardzo bym chciała tam pojechać:) http://polinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. koniecznie pokaż co sobie kupiłaś

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiedeń - przepiękne miasto <3

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne zdjęcia, piękne miejsce. Mam nadzieję że kiedyś będę miała okazję zwiedzić

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiedeń to przepiękne miasto ;)
    Zazdroszczę pobytu w muzeum figur woskowych - to moje marzenie, aby je kiedyś odwiedzić!

    OdpowiedzUsuń
  6. ale tam pięknie :OO też chcę na taką wycieczkę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe zdjęcia, ja nigdy nie byłam w Wiedniu :)
    whitepulery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękne zdjęcia, zazdroszczę wycieczki ;)
    http://anettexstuff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Powiem tylko jedno. Chcę do Wiednia! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowne widoki! Sama chętnie wybrałabym się na taką wycieczkę;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. tak, chcemy haul z rzeczmi :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia. Zazdroszczę pobytu w Wiedniu. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale fładne zdjecia
    Widac ze wycieczka fajna :)
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne zdjęcia, też wybieram się do Wiednia w najbliższym czasie :)
    http://foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne miejsca, ale Ci zazdroszę
    wizyty w Primarku też :):)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super podróż a najlepsze na końcu : Primark<3

    OdpowiedzUsuń
  17. Sliczne zdjecia, piekna architektura:)

    OdpowiedzUsuń
  18. piękne miasto :3
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne zdjęcia ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakiś czas temu byłam na 3 dniowej objazdówce po Wiedniu. Jak pewnie się domyślasz - za dużo nie zwiedziłam. Ulicę z drogimi sklepami tylko przebiegłam. Żałuję Primarka, chętnie bym tam zajrzała ; ))

    OdpowiedzUsuń
  21. Nominowałam do Liebster Blog Award! :)
    Zapraszam; http://m0dzelewska-blog.blogspot.com/2014/12/liebster-blog-award-2.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne fotki, też chcę tam pojechać:)

    OdpowiedzUsuń
  23. piękne zdjęcia :) ah ten Primark, każda o nim marzy - ja jeszcze nie miałam okazji być :<

    OdpowiedzUsuń
  24. ale zazdroszcze!
    wez udzial w najlepszym konkursie swiatecznym na moim blogu!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Zazdroszczę takiej wycieczki!
    Śliczne zdjęcia! :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Wiedeń piękne miasto. A zakupy w Primarku też chyba udane :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajna relacja. Musisz koniecznie odwiedzić jeszcze Wiedeń zimą. Jest wręcz niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń