środa, 10 maja 2017

Bezprzewodowe słuchawki od Sudio

Witajcie kochani! Tak dawno mnie tutaj nie było ... mam nadzieję, że choć troszkę tęskniliście. Mam w zanadrzu sporo postów i zdjęć, ale ostatnie miesiące kręciły się wokół jednego słowa - matura. Już nie mogę się doczekać aż będzie po wszystkim! Ale dzisiejszy post będzie o czymś dużo przyjemniejszym. Już chwilę temu dostałam przemiłą paczkę od Sudio Sweden .Wszystko pokazywałam na snapie i instagramie - tam też obiecałam rzetelną recenzję i oto ona! Może zacznę od początku. W ofercie marki znajdziecie fantastyczne i unikalne słuchawki ,w wielu modelach i kolorach do wyboru. Dodatkowo ,przy zamówieniu słuchawek możecie zgarnąć darmową obudowę na telefon w modnym, marmurkowym wzorze - wystarczy zaznaczyć przy zamawianiu model swojego telefonu ! Osobiście, miałam przyjemność przetestować nowość jaką są  bezprzewodowe słuchawki od Sudio. To bardzo wygodne rozwiązanie. Na pewno znacie ten problem, gdy wyjmujecie słuchawki z torebki/plecaka a one są zwinięte w jeden wielki kołtun. Albo kabel dyndający na klatce piersiowej, o który już nie raz ręką zahaczyliście ...  Brak problematycznego i denerwującego kabla to ogromny komfort, zwłaszcza jeśli często korzystacie z słuchawek :)

Zestaw jest znakomicie skomponowany, jakość wykonania każdego elementu na najwyższym poziomie. Byłam ogromnie zaskoczona tą dbałością o każdy, najmniejszy detal i przyznam, że lepszego sprzętu w rękach nie miałam :)


W mocnym magnetycznym pudełku, znajdziecie : instrukcję obsługi w 16 językach, kartę gwarancji jakości, metalowy klips, kabel ładujący ,baterię, silikonowe nakładki w czterech rozmiarach ,skórzane etui w kolorze słuchawek oraz oczywiście same słuchawki. Używanie ich jest dziecinnie proste :)  Długo zastanawiałam się nad kolorem, jednak finalnie zdecydowałam się na subtelny i dziewczęcy róż. Metalowe wykończenia  w kolorze rose-gold, całkowicie skradłt moje serducho !



 Sprzęt jest niesamowicie funkcjonalny i wygodny a zarazem efektownie wygląda, i przyciąga uwagę. No dobrze, ale pewnie zastanawiacie się jak z jakością dźwięku? Nie jestem osobą, znającą się na technologi ,ale może to i lepiej .Moja opinia z punktu widzenia totalnego laika będzie prosta, bez zbędnego rozpisywania się na temat aspektów, których połowa osób nie rozumie. Jakość dźwięku jest fantastyczna :) Ogromnym plusem jest fakt, że możemy słuchawkami regulować głośność i dostosowywać ją do własnych upodobań.  "Sterownik oraz wzmacniacz w słuchawkach Vasa Blå, zostały precyzyjnie dopracowane. Połączenie ich, pozwala oddzielić dźwięk każdego instrumentu dając przy tym doświadczenia muzyczne jak w prawdziwym studiu." - zgadzam się!










Ogromnym plusem zakupu słuchawek jest dołączone etui. Jest małe i zgrabne więc nie zajmuje dużo miejsca. Wykonane ze skóry, więc jakość jest fantastyczna,o czym zresztą świadczą poniższe zdjęcia. Sami przyznajcie, że robi wrażanie :)  Dzięki niemu na pewno nie zgubimy słuchawek, no i mamy
pewność ,że są bezpieczne.



Po więcej informacji zapraszam na stronkę Studio Sweden . Ale to nie wszystko ! Wraz z kodem MONIKARYCKO15 15% zniżki na wszystkie zakupione produkty , specjalnie dla Was!

9 komentarzy:

  1. również mam te słuchawki :) i mówiąc szczerze, to najlepsze, jakich miałam okazję używać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym takie! Wyglądają świetnie! A ja lubię takie stylowe gadżety ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na kilku blogach już widziałam recenzję słuchawek od tej marki i przyznam szczerze, że się zakochałam! Wyglądają idealnie, doskonale wpisują się w mój gust :)
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  4. szukam takich bezprzewodowych ale nausznych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te słuchawki wydają się naprawdę fajne!
    Pozdrawiam, Weronika S.
    pasjeweroniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. What's up it's me, I am also visiting this web page regularly, this website is in fact pleasant and the viewers are truly sharing nice thoughts.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo proszę, a byłam pewna, że jednak wielki powrót :)
    Ale masz rację, ta blogosfera, to już nie jest to samo, co kilka lat temu :/
    Prowadzę bloga od 6 lat i widzę, że same fajne, wartościowe dziewczyny odeszły, też muszę przyznać, że przerzuciłam się na instagrama, a na blogu w sumie jestem z doskoku trochę, bo powoli tracę sens prowadzenia go :/

    Karmelowa sukienka to mega sztoSS ! <3

    OdpowiedzUsuń